11 Mayıs 2010 Salı

"ŞAMPİ...."

Şu "ŞAMPİ...." lafını manşetlerde görmeyi öyle özlemişim ki, dile kolay 3 sene oldu!

Açıkçası takımın tekrar toparlanacağına inanan (inanmak zorunda kalan) azınlıktan olmama rağmen ben bile böylesine bir seriyi beklemiyordum: 9 maç, 8 galibiyet, 1 beraberlik, 25 puan, kayıp puan 2, yenen gol SIFIR!

Beşiktaş maçından sonra 2 maçta puan kaybı bekliyordum, 1 maçta kayıp olursa veyahut kayıpsız bitirirsek ligi, şampiyon da oluruz diyordum daha lider olmadan. Maşşallah, daha kayıp olmadı. Ayrıca, son maçta olası bir kazada bile Beşiktaş'ın Bursaspor'dan puan alabilme ihtimaliyle şampiyonluk ihtimalimiz devam edecek.

Şimdi maçı tribünden izleyecek arkadaşlara Gaziantep maçından önce seslendiğim gibi sesleniyorum buradan: Lütfen rakibi, hakemi ve diğer dış unsurları boş verin ve olağanca gücünüzle, olağanca gayretinizle takımı destekleyin. Hepimiz gördük ki, bu takım Kadıköy'de destek bulup gaza geldi mi rakibi adeta o sahaya gömer! Şimdi hepinizden bir Fenerbahçeli olarak isteğim, pazar akşamı takımla birlikte yeni bir destan yazarak, rakibi başkaları gibi çirkeflikle değil futbolla, tezahüratlarla o sahaya gömerek, kupayı kaldırıp Türkiye'yi sarı-laciverte boyamanızdır!

Unutmayın: Selçuk'uyla, Bekir'iyle, Güiza'sıyla bu çocuklar "ligden koptular" denilen zamandan buralara geldiler. Yıllar sonra "ŞAMPİ...." yazdırdılar. Şimdi sıra bizde, "YON" demeye hazır mısınız?!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...