15 Aralık 2009 Salı

Masumiyet....



Evet, yönetim kurulu, hukuktaki "iyiniyet karinesi" ile birkez daha Kazım'a sahip çıktı ve iddiaların ispatlanmaması durumunda bu durumun bir karalama kampanyasından ibaret olacağını da belirtti.

Esasında Kazım'ın son 2 ayı çok verimli geçti medya açısından. Ekim'de "tek forvet" olarak denendi, başarılı olunca övüldü, alkışlandı. Takımla birlikte zirvedeyken, yine takımla birlikte çöküşe geçti. Önce BJK maçı öncesi twitter'da yazdıkları, sonra maçta küfür olayı ve oyundan atılması. Ne olduysa ondan sonra oldu! Kaza geçirdi, sonra takımın yenildiği gece Santos ile gezmelerde görüldü, en sonunda adı "alemci, fantazici"ye kadar çıktı. Şimdi de şu bahis şikesi mevzusu. Tabi ki olay aydınlanmadan peşin hüküm koyamam fakat bu kadarıyla da insanın burnuna çok başka kokular gelmekte. Neden 1 aydır Carlos'un dışındaki tüm Fenerbahçe haberleri Kazım odaklı oluyor? Ben yine de medyamızın "iyiniyetli" olduğunu düşünüyorum. Umarım öyledir.

Not: Kazım konusunda tekrardan "aksi ispat edilene kadar herkes masumdur" diyen yönetim, konu Önder Turacı'ya gelince ne kadar masum olabildi, merak ediyorum. (bkz: önder'in fb'ye geri dönmesi sonucu açılan dava)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...